REGULAMIN KONKURSU
- 1. Niniejszy dokument (dalej: Regulamin), ustanawia zasady uczestnictwa w konkursie „Zostań nową twarzą marki IQ” mającym na celu wyłonienie i nawiązanie współpracy z osobami, które zostaną Ambasadorami marki IQ Cross the Line oraz IQ Intelligence Quality, będą promować markę i produkty (dalej: „Konkurs”).
- 2. Organizatorem Konkursu oraz administratorem danych osobowych jego uczestników jest MS Trademarks Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300 Bielsko-Biała) przy Al. Gen. Władysława Andersa 615, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000559818, o Numerze Identyfikacji Podatkowej: 679-311-18-02, o numerze REGON: 361584330, o kapitale zakładowym wynoszącym: 55.000,00 zł (dalej: „Organizator”).
- 3. Informacje na temat Konkursu zawarte zostały na stronie internetowej, pod adresem http://konkursy.mstrademarks.pl/regulamin-konkursu-marki-iq/
- 4. Konkurs będzie prowadzony w serwisach Organizatora: serwisie Facebook na profilu https://www.facebook.com/sklepmartes
- 5. Konkurs zostanie przeprowadzony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w dniach od 14.09.2021 roku (od godziny publikacji postu konkursowego w serwisie Facebook ) do 26.09.2021 roku (do godziny 23.59).
- 6. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, które ukończyły 18 lat. Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Konkursu wykluczyć uczestnika z udziału w konkursie (jak również odmówić mu przyznania nagrody), w stosunku, do którego powziął informację o działaniu w sposób sprzeczny z Regulaminem. Wykrycie okoliczności polegających na działaniu w sposób sprzeczny z Regulaminem lub postąpienie wbrew Regulaminowi, w szczególności zawartych w nim zobowiązań i zgód, po dniu wydania nagrody uprawnia Organizatora do dochodzenia zwrotu nagrody lub jej wartości.
- 7. Zadanie konkursowe polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego na stronie: https://lp.sklepmartes.pl/ambasador-iq Każdy z Uczestników wyraża zgodę i zobowiązuje się, iż w razie otrzymania Nagrody Głównej weźmie udział w dwudniowej sesji zdjęciowej (jeden dzień w studio, jeden dzień w plenerze), we wskazanym przez Organizatora terminie, a także podpisze z Organizatorem umowę o współpracy w zakresie promocji marki IQ Cross the Line oraz IQ Intelligence Quality (dalej: „Kontrakt”).
- 8. Uczestnik wyraża zgodę na to, że Kontrakt będzie w swej treści zawierał w szczególności:
- a) zobowiązanie Uczestnika do aktywnego promowania marki IQ Cross The Line i IQ Intelligence Quality w mediach społecznościowych Uczestnika;
- b) zobowiązanie Uczestnika do promowania aktywnego trybu życia;
- c) zobowiązanie Uczestnika do organizowania nie rzadziej niż trzy razy w roku konkursu lub innego wydarzenia w mediach społecznościowych dla obserwujących go osób, z wykorzystaniem nagród rzeczowych dostarczonych przez Organizatora;
- d) możliwość rozwiązania Kontraktu przez Organizatora, w przypadku, gdy Uczestnik swoim zachowaniem lub publikowanymi treściami narazi Organizatora lub marki IQ Cross the Line oraz IQ Intelligence Quality na ryzyko naruszenia dobrego imienia lub wizerunku, także w sposób pośredni;
- 9. Uczestnik, który zdobędzie Nagrodę Główną, udziela Organizatorowi, oraz innym podmiotom powiązanym z Organizatorem kapitałowo, na zasadzie wyłączności i nieodwołanie, prawa do wykorzystania wizerunku Uczestnika, utrwalonego na materiałach przesłanych Organizatorowi w związku z Zadaniem Konkursowym, a także na materiałach (w tym zdjęciach) wykonanych w ramach sesji zdjęciowej, o której mowa w punkcie 8 Regulaminu. Analogicznie Uczestnik taki udziela Organizatorowi prawa do wykorzystania imienia i nazwiska Uczestnika, Jego pseudonimu (jeżeli dotyczy), a także adresów jego mediów społecznościowych.
- 10. W zakresie przyznanych Organizatorowi praw, stosownie do punktu 10 Regulaminu, Organizator (oraz podmiot powiązane z nim kapitałowo) może wykorzystać materiały z wizerunkiem Uczestnika, w ramach działań reklamowych, promocyjnych lub marketingowych, na wszystkich polach eksploatacji, a w szczególności:
- a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
- b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których wizerunek utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
- c) w zakresie rozpowszechniania materiałów z wizerunkiem w sposób inny niż określony w pkt 2 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
- 11. Działanie Uczestnika w ramach Kontraktu nie będzie się wiązało z dodatkowym wynagrodzeniem.
- 12. Zgłoszenie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Konkursu przez uczestnika.
- 13. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i nieuwzględniania w Konkursie Zadań Konkursowych:
- a) niespełniających kryteriów określonych w Regulaminie lub zgłoszonych niezgodnie z zasadami Regulaminu;
- b) zawierających treści niezgodne z dobrymi obyczajami, niemoralne, obraźliwe lub naruszające obowiązujące przepisy prawa;
- c) naruszających prawa, w tym prawa autorskie bądź dobra osobiste osób trzecich;
- d) bezprawnie wykorzystujących wizerunki osób trzecich;
- 14. Nagroda w Konkursie:
Nagroda Główna dla 2 Laureatów (dalej: „Laureat”):
- a) tytuł Ambasadora marki IQ Cross the Line oraz IQ Intelligence Quality, wraz z dwuletnim Kontraktem;
- b) nagroda pieniężna w kwocie 5.000,00 zł.;
- c) vouchery o łącznej wartości 5.000,00 zł na zakupy produktów marki IQ w sieci sklepów Martes Sport;
- d) ryczałtowa kwota 500,00 zł. na dojazd i zakwaterowanie w związku z sesją zdjęciową, o której mowa w punkcie 8 Regulaminu;
- e) dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości 11,11% wartości wyżej wymienionych kwot (łącznie 12.000,00 zł, w zaokrągleniu do pełnych złotych). Ta część nagrody nie zostanie wydana Laureatowi, lecz pobrana przez Organizatora jako płatnika 10% ryczałtowego podatku dochodowego od osób fizycznych od przekazanych w Konkursie nagród (art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych) i przekazana do właściwego Urzędu Skarbowego;
- 15. Ocena zdjęć i innych materiałów Konkursowych będzie każdorazowo dokonywana przez komisję w skład której wejdą przedstawiciele Organizatora.
- 16. Komisja przy rozstrzyganiu Konkursu ocenia Uczestnika pod kątem wyglądu, aktywności sportowej, kreatywności oraz zgodności Zadania Konkursowego z warunkami Konkursu.
- 17. W terminie do dnia 01.10.2021 Komisja wyłoni dwóch najlepszych Uczestników, którzy zostaną Laureatami.
- 18. Decyzje Komisji są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie. Organizator zastrzega sobie prawo do nieargumentowania sposobu rozstrzygnięcia Konkursu.
- 19. Warunkiem otrzymania Nagrody Głównej, niezależnie od spełnienia warunków wskazanych w Regulaminie, jest zawarcie przez Laureata Kontraktu z Organizatorem (do wglądu po rozstrzygnięciu Konkursu).
- 20. Organizator poinformuje Laureatów o wygranej do dnia 30.09.2021 roku w prywatnej wiadomości przesłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Laureaci otrzymają dodatkowo informację o szczegółach związanych z uzyskaną Nagrodą Główną.
- 21. Prawidłowe wykonanie Zadania Konkursowego jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika postanowień Regulaminu bez konieczności składania odrębnych oświadczeń w tym przedmiocie i jest równoznaczne ze złożeniem przez Uczestnika oświadczenia w przedmiocie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika do celów związanych z Konkursem, jak też jest równoznaczne z zaciągnięciem zobowiązań objętych Regulaminem.
- 22. Uczestnik Konkursu przesyłając zgłoszenie do Konkursu oświadcza, iż przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do Zadania Konkursowego, które są przejawem jego własnej indywidualnej twórczości o oryginalnym charakterze i są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń podmiotów trzecich oraz oświadcza, że uzyskał wszelkie zezwolenia lub zgody prawem wymagane na korzystanie z przesłanych prac (w tym prawa na pozowanie osób i rozpowszechnianie wizerunku), o ile są one konieczne lub potrzebne dla ich wykorzystywania przez Organizatora.
- 23. W przypadku, gdyby oświadczenia, o których mowa w pkt. 22 lub 23 powyżej okazały się niezgodne ze stanem faktycznym i/lub prawnym Uczestnik, który nadesłał Zadanie Konkursowe, w przypadku ewentualnych roszczeń osób trzecich, ponosi wyłączną odpowiedzialność oraz oświadcza, że naprawi wszystkie związane z tym faktem poniesione przez Organizatora szkody.
- 24. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w następujących celach:
- a) przeprowadzenia i realizacji Konkursu, wyłonienia Laureatów, przeprowadzenia procesu reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. a) „RODO”);
- b) wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów o: rachunkowości, podatkach oraz z innych zobowiązań wywodzących się z obowiązujących regulacji (art. 6. ust.1 lit. c) „RODO”);
- c) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora jakimi są: kontakt z Uczestnikami lub ich przedstawicielami ustawowymi oraz ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1lit. f) „RODO”);
- 25. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celów udziału w Konkursie. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez czas trwania Konkursu, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z Konkursu i w związku z nim, jak również w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych i archiwizacyjnych przewidzianych przepisami prawa.
- 26. Odbiorcami danych osobowych Uczestników mogą być Organizator, podmioty powiązane z nim kapitałowo, podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy i organy państwowe.
- 27. Uczestnikowi lub przedstawicielowi ustawowemu przysługuje prawo do:
- a) dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- b) prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
- c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby narusza przepisy RODO.
- 28. Reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu, Uczestnicy powinni zgłaszać na piśmie na adres korespondencyjny Organizatora.
- 29. Reklamacje powinny zawierać imię i nazwisko, dokładny adres Uczestnika, a także dokładny opis i wskazanie przyczyny uzasadniającej złożenie Reklamacji.
- 30. Reklamacje są przyjmowane w ciągu 14 dni licząc od dnia ogłoszenia wyników Konkursu.
- 31. Reklamacje powinny być przesłane listem poleconym na adres Organizatora, z dopiskiem – konkurs „Zostań nową twarzą marki IQ”. Reklamacje otrzymane po upływie wskazanego ww. terminu nie będą rozpatrywane.
- 32. Reklamacje rozpatruje Organizator, w terminie 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania przez Organizatora.
- 33. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony drogą listowną.
- 34. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za usługi telekomunikacyjne, w tym zapewniające dostępu do sieci Internet.
- 35. Organizator nie jest odpowiedzialny za brak możliwości wzięcia udziału w Konkursie wskutek problemów technicznych z przesyłaniem danych ani nie gwarantuje, że strony sieci internetowej będą wolne od zakłóceń lub błędów.
- 36. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek utratę danych lub uszkodzenia podczas lub po transmisji.
- 37. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie Konkursu bądź zmiany w harmonogramie wynikłe z przyczyn niezależnych od niego.
- 38. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie, po uprzednim podaniu do wiadomości publicznej, na stronie internetowej wskazanej w pkt 3 Regulaminu oraz na profilu Facebook, o który mowa w pkt 4 Regulaminu, informacji w przedmiocie zmiany, przy czym zmiana nie może pogarszać warunków udziału uczestników w Konkursie.
- 39. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia konkursu.